IRGC Taher Kameli
Taher Kameli, Law Offices of Kameli & Associates

هموطنان ارجمند،
با سلام،

Washington D.C — (Arab Newswire)  دفتر وکالت کاملی و همکاران به استحضار می رساند که این دفتر پس از فعالیت چند ماهه  و همچنین هزاران تماس دریافتی روز پنج شنبه مورخ ۲ دی ماه ۱۴۰۰ اولین شکایت این دفتر را در رابطه با تعیین سپاه به عنوان گروه تروریستی (توسط وزیر پیشین امور خارجه آمریکا) به طرفیت از یکی از اتباع ایرانی که مهاجرت وی به آمریکا به دلیل خدمت سربازی در سپاه پیش از تعیین سپاه به عنوان گروه تروریستی با مشکل مواجه گشته است، در دادگاه فدرال ایالات متحده به ثبت رسانیده است.

هدف این دفتر فارغ از هرگونه جبهه گیری، عقاید و باور های سیاسی و مذهبی صرفا جهت کمک به هموطنانی است که خدمت وظیفه عمومی اجباری خود را در این ارگان یا نهاد های وابسته گذارنده و اکنون تحت عنوان ارائه حمایت اساسی به سپاه یا نهادهای وابسته از ورود آنها به آمریکا جلوگیری شده است.

این دفتر بر این باور است که چندین میلیون نفر از هموطنان از زمان پیدایش سپاه پاسداران، دوران خدمات وظیفه عمومی اجباری خود را در سپاه گذرانده و درصد قابل توجهی از آنها پس از اتمام دوره خدمت دیگر هیچ ارتباطی با سپاه و یا ارگانهای وابسته و زیر مجموعه سپاه نداشته اند و امروزه پرونده مهاجرتی آنان اعم از ویزاهای خانوادگی، توریستی، نخبگی، کار و سرمایه گذاری تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.

شایان ذکر است که این قانون تنها شامل هموطنان خارج از ایالات متحده که پرونده مهاجرتی آنها در یکی از کنسولگری های این کشور تحت بررسی بوده، نمیباشد بلکه اشخاص داخل آمریکا نیز ممکن است هنگام درخواست تابعیت یا درخواست تغییر وضعیت غیر اقامتی به اقامتی دچار چالش بزرگی شوند. دفاتر وکالت کاملی و همکاران و هیچ یک از همکاران این مجموعه تحت هیچ عنوان گرایش و دید سیاسی به این موضوع نداشته و نخواهند داشت و این اقدام صرفا جهت کمک به اتحاد مجدد خانواده ها و مهاجرانی است که در این بحران گرفتار و قربانی سیاست های بین دو کشور شده اند.

طاهر کاملی، مدیر دفتر وکالت کاملی و همکاران افزود : “گروه حقوقی کاملی هیچ موضعی در رابطه با روابط سیاسی بین ایالات متحده و ایران و انگیزه‌های زیربنای شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت ایالات متحده به عنوان یک سازمان تروریستی اتخاذ نمی‌کند. با این حال، محدودیت ورود به آمریکا به دلیل خدمت سربازی در سپاه یا سابقه پیشین در سپاه بدون معافیت‌های اساسی مربوط به خدمات غیر ارادی و/ یا پیش از تعیین سپاه به عنوان گروه تروریستی، سردرگمی و عدم اطمینان برای صدها هزار شهروند ایالات متحده، مقیمان دائمی و کارفرمایان ایالات متحده ایجاد کرده است. شکایت فعلی ارائه شده توسط گروه حقوقی کاملی به دنبال کمک به کاهش چنین مشکلات فزاینده ای است.”

 

Doe v. Biden (US District Court, District of Columbia Case Number 21-cv-3356)

 

با احترام

دکتر طاهر کاملی

وکیل رسمی دیوان عالی و دادگاه های فدرال

https://kameli.com/fa/irgc-lawsuit/

 

Media Contact:
Law Offices of Kameli & Associates
Viktoria Gerzhyk, Marketing Analyst
vgerzhyk@kameli.com
+1 (312) 233-1000

صدر هذا البيان الصحفي من خلال عرب نيوزواير (www.arabnewswire.com) – وهي خدمة صحفية مع توزيع بيان صحفي على العالم العربي والشرق الأوسط وشمال أفريقيا